miercuri, 29 iunie 2011

Lenesu'

Caracteristica asta o trag dupa mine inca din copilarie, faza e ca am avut niste parinti ce mi-au acordat foarte multa libertate( asa imi place sa cred, ca sa nu zic ca au fost de parere ca alte lucruri sunt mai importante decat educatia mea ) si asta se rasfrange direct asupra mea, sunt dezordonat, obisnuiesc sa fac lucrurile pe ultima suta de metri, ciudat insa e ca nu-mi place sa stau, as vrea sa fac ceva, caut provocari, dar in zadar. Macar de as fi singurul.

Ploiestiul ca si Romania de altfel este lipsit de oameni cu initiativa, cu spirit civic, iar putinii care ar face ceva sunt opriti de conjucturi, ma uitam la debate-ul propus de Adriana Saftoiu si Dragos Patraru ce se va desfasura vineri, are pana acum pe Facebook decat 6 participanti din care 3 sunt organizatori( pentru cei interesati cautati event-ul ContraReforma) hai zi ca o sa se dea chemarea printre tinerii de la PNL si o sa se stranga de 25-30 dar ce rezolva? Nimic stau oameni care se cunosc intre ei de vorba la o cafeluta sponsorizata de patronul de la Boccacio in semn de recunostiinta ca i s-a dat locatia, nici vorba de implicarea societatii civile, de ce pentru ca in primul rand e stabilita intalnirea intr-un interval de timp inaccesibil marii majoritati pietei ce se adreseaza.

Citeam la waven pe blog articolul asta in care cere cititorilor idei de campanii eu as vrea sa-l intreb ok iti vin cu idei de campanii sa le faci in oras( si nu d-alea expirate gen free hugs pe care a facut-o ala cu karaoke ) dar am doua intrebari inainte:
- cam de ce buget as dispune?
- care ar fi sprijinul logistic?

5 comentarii:

Unknown spunea...

Prima fază este asta cu strângerea ideilor. În funcţie de complexitatea, greutatea şi resursele necesare fiecarei idei în parte vom face o departajare. Pentru că sunt lucruri care pot fi făcute cu entuziasm şi 2-3 voluntari, lucruri pentru care ne aşteptăm să coste (bani, timp, oameni) dar sunt şi lucruri care pot depăşi atât cunoştinţele cât şi posibilităţile noastre (fizice, materiale etc). Suntem conştienţi de asta dar nu suntem conştienţi de cum stă ploieşteanul la categoria implicare, dorinţă şi responsabilizare.

grigore.daniel spunea...

@waven: vezi tu idei am, dar daca nu am garantia ca se vor si pune in aplicare prefer sa le pastrez pt mine, nu de alta dar nu ar fi pentru prima oara cand isi insuseste cineva o idee de-a mea

Unknown spunea...

Crezi că vei putea face ever vreo campanie de unul singur? Sau altfel spus, de ce crezi că s-au inventat echipele? :) Oricum, dacă vrei să afli și o altă părere despre proiectele tale dă-mi un mail și rămâne între noi. Dacă vrei :)

grigore.daniel spunea...

nu am zis de unul singur dar pana cand nu e un sponsor sigur nu deschid gura:)

Unknown spunea...

Nimeni nu vine să-ți dea ție bani să faci ceva. Tu trebuie să-ți vinzi ideea. Iar dac-o ții în buzunar ... vine altul și ia banii :)