marți, 14 iunie 2011

De prin republica

Cum ieri am avut liber, ca orice bugetar de altfel, am hotarat sa iau oleaca orasul la picior ca n-am mai avut parte de o plimbare sanatoasa cam de multisor, si ca orice pitiponc plictisit, am intrat mai intai in mall-uri, al' vechi si apoi al' nou.

Pe cel vechi l-am strabatut in mai putin de 5 minute, preturi ridicol de mari pentru calitatea produselor, am sa raman deocamdata la shoppingul online, jos la electrocasnice la Omnia un "capsunar" chelios cu sotia si fiica semiobeza se uitau dupa televizoare, asa ca am hotarat sa stau pe langa ei sa aud cateva dume, dar cu prima m-a dat pe spate " Iete televizor d-ala TRI DI" asa ca am hotarat sa merg mai departe, la parter niste domnisoare prezentabile vindeau periute si pasta de dinti cam naspa din partea lor ca stateau fix in dreptul scarilor rulante si incurcau lumea, dar asa-i in lumea asta a futomodelelor chip ai, minte ce-ti mai trebe?

Ajung sus la diverta si incep sa studiez oferta de carti, din nou dezamagit, erau aceleasi, daca nu mai putine decat ultima oara cand am trecut p-acolo in urma cu vreo 3 luni. Ca un lenes ce sunt, am coborat pana la subsol cu scarile rulante cand dau sa ies din asa zisul complex comercial vad in fata mea 2 copii pe la vreo 9-10 ani ce fumau si imi venea sa le pun intrebarea, bai copii acum v-ati apucat de fumat cand e 12 lei pachetu de tigari, eu baremi am o scuza cand m-am apucat de fumat era 1.2 lei pachetul mic, dar am preferat sa oftez in sinea, sa numai imi bat capu' si ma indrept catre magazinul cu produse din anglia de unde pot sa-mi iau cherry coke si ciocolata de la cadbury, intre orange si vodafone vesnicii schimaci de telefoane stateau pe banca falosi cu burtile peste picioare si se bateau in tzatze precum un cimpanzeii cand le fura cineva banana( imi cer scuze pentru cimpanzei ca le jignesc inteligenta comparandu-i cu gainarii aia ).

In incheiere tind sa le dau dreptate francezilor in privinta salutului romanesc

Niciun comentariu: