miercuri, 8 iunie 2011

Povestiri de la ia-ma nene I( Tipic romanesc )

Tin minte ca 1 data am dat de un tip ce pretindea ca imediat dupa revolutie se ducea in Bulgaria la ciordit asa ca..:
Eu: Si nu va era frica singur acolo
Sofer: Da cine era singur mai eram cu inca 3, n-aveau aia legi pentru cum ciordeam noi
Eu: Aha, si cum vi se parea acolo
Sofer: Minunat ziceai ca-s in alta lume, vedeai slapi la moda, aur, femei proaste, o singura chestie nu mi-a placut
Eu : Si anume?
Sofer: Nu te lasau frate sa iei chestii d-acolo, te opreau la vama, te lasau sa aduci in schimb, tin minte ca era criza de benzina la ei si faceam zilnic traseul Mangalia-Varna, sa fac si eu de un ban gramada.
Eu: Da-o-n masa da, de ce.
Sofer: Dracu sa-i ia, isi protejau patria, pula mea, in magazine ne intrebau italiano sau romanski, parcam dracu masina mai departe cand vroiam sa ne cumparam ceva si ne dadeam italieni, aveam si noi o dacie amarata
Eu: Dar nu erati confuz? Presupun ca aveati in jur de 20 de ani si na de la o doctrina la alta nu se trece asa usor.
Sofer: Da eram, da sa vezi pizdele cum erau, daca aveai valuta pe tine imediat le-o trageai, tin minte ca am facut-o pe una posta de ne-a crezut ca suntem americani
Eu: Si cum si-a dat seama ca sunteti romani
Sofer: pai cand sa plecam de la hotel a vazut dacia :))
Eu: Doamne:)), si acum cu ce va ocupati?
Sofer: Lucrez la primarie

Niciun comentariu: