vineri, 3 iunie 2011

Fotbal

Vazand la tv ceea ce se intampla la Timisoara, mi-am reamintit de o serie de clipuri impotriva fotbalului modern

Mi-a placut ca am vazut oameni iesiti in strada impotriva abuzurilor, dar deasemeni nu am putut sa nu ma gandesc la idiotii de ultrasi ai Rapidului ce au aruncat cu o fumigena, e drept neintentionat, intr-o fata ce venise sa se uite la un meci. E frumos sa vezi coregrafii alea alea, dar sa nu uitam ca trecem printr-o criza a moralei si a principiilor, nu poti sa compari felul in care se comportau oamenii in anii 50-60 cu felul in care se compoarta acum. E drept poate stim sa mancam mai frumos, poate stim ce frizuri ne avantajeaza, dar nu stiu cati dintre cei ce isi baga si isi scot in orificiile si neamurile adversarilor mai saruta mana unei femei atunci cand fac cunostiinta cu ea.

Nu o fii eu cel mai in masura sa vorbesc despre " sportul rege " atata timp cat nu ma pasioneaza meciurile de fotbal, nu urlu cu ardoare atunci cand da gol vreo echipa anume, atunci cand joc fotbal stau ori in aparare ,, la rupt de glezne", ori in poarta pt ca stiu sa ma pozitionez( pe dracu, e poarta mica si se loveste mingea de mine ).
De asta si scriu in pauza competionala:P

Niciun comentariu: