miercuri, 1 iunie 2011

La 18 ani II

Bag cracii in relatiile de la varsta mea, cand tine cineva la mine, nu pot sa-i impartasesc iubirea, cand tin eu la cineva nu's sigur ca acea persoana imi impartaseste sentimentele, chiar daca ea zice ca da, vreau ceva serios, sa iubesc pe cineva si acel cineva sa nu ma uite in nici o clipa, asa cum o fac si eu deasemeni, toata lumea imi zice: "Bai boule esti prea tanar pt o relatie serioasa, traieste-ti viata" dar cum sa fac asta? Cum sa am doar one night stand-uri, relatii de o saptamana, sau amica de futai? AM SENTIMENTE!!! Vreau sa iubesc, vreau sa zbor, vreau sa nu-mi pese de nimic in afara de persoana ce o iubesc, vreau sa sufar, vreau sa plang, vreau sa simt.
Rabdarea este un lucru atat de relativ, toti zicem ca o avem doar pana intr-o anumita situatie, gresit! Rabdarea este elementul de autocontrol al omului, o ingradire a adevaratelor sentimente, dorinte, idei, nu vreau sa mai aud de ea!!!
Sex, futai, dragoste asta in opinia mea se fac doar in spatele usilor inchise, nu in public, care-i faza? In primul rand este al naibii de incomod, exisibitionismul asta, n-am sa-l inteleg, ma rog nu asta e esenta intrebarii mele, sexul pt fiecare inseamna altceva, poate fi o refulare, poate o fi un mod de relaxare, poate fif acut strict in nevoia de procreere( prea putin mai fac asta, dar sa nu excludem pe nimeni), poate fi facut doar pentru a tine liste, poate fi facut doar pentru a tine o relatie in viata, poate fi facut pentru a cauta noi limite, poate fi facut doar ca doi oameni sa-si arate cat de mult se iubesc.

Niciun comentariu: