vineri, 1 iulie 2011

Hater sau troll

Obisnuiesc sa fiu pesimist de fel, nu de alta, dar lucrul placut in a fi pesimist este faptul ca intr-un final ori ti se va da dreptate, ori vei fi placut surprins.
Dupa ce am citit ultimul post al Mihaelei mi-am dat seama ca reactia pe care am avut-o vis-a-vis de campania bloggerilor prahoveni a fost una de prost crescut, oamenii chiar n-au nici o vina pentru tepele pe care le-am luat in trecut.
Asa ca m-am decis sa ma inscriu in concurs cu 2 idei ce nu necesita fonduri. Prima consta intr-o campanie in online pe tema redactarii unei povesti din cartierul unde stam, iar a 2 a sa se desfasoare in offline si consta in amenajarea pe perioada weekendurilor in aceasta vara pe bulevard, sau in centru a unor tarabe(sau se pot folosi foisoarele pensionarilor) pentru cei ce vand articole homemade( bratari, coliere, cercei, inele) de preferabil din Ploiesti si imprejurimi, desigur sa fie o zona taxfree, iar pe timpul desfasurarii targului mai bagam pe cineva care sa cante la chitara sa faca atmosfera, sau cate-o trupa de dans sa ne faca cate-o demonstratie s.a.m.d.

Un comentariu:

Mihaeladm spunea...

Citisem reticenta ta fata de campania lui Waven. Dar nu cred ca te poti incadra la categoria prost-crescuti. :)
Sustin dreptul la pesimism din acelasi motiv ca si tine - ma feresc de iluzii.
Cat priveste cea de-a doua idee, partea cu o atmosfera boema in centrul Ploiesti-ului mi s-ar parea un vis prea frumos.
Mi-ar placea teribil sa exista o zona cu cantari la chitara si spectacole de amatori in oras. Macar pe parcusul vacantei.