luni, 11 iulie 2011

Femei

Sunt cele mai gingase si inocente fiinte de pe glob si trebuie sa fie protejate, respectate si iubite.


PE DRACU!

Textul de mai sus e valabil doar pana cand ajungi in clasa intai la scoala, dupa iti dai seama ca lucrurile nu decurg chiar asa. Am fost crescut de catre femei, unele cu bun simt, altele fara, si din ce am observat pana acum pot sa trag urmatoarele concluzii:
- cu o femeie trebuie sa fii puternic, daca nu, oricat de inocenta ar parea fii sigur ca te va calca in picioare ori de cate ori va prinde ocazie
- femeile cred ca totul li se cuvine, iar cand nu primesc ceea ce-si doresc apar frustrarile manifestate prin barfe, vaicareli si descoperirea cat mai mare pe cardul de credit :D
-femeilor le place munca doar atunci cand sunt suparate, cand n-au nici o problema ar sta cu fleasca in sus toata ziua.

Putine sunt fetele ce nu se regasesc in textul de mai sus, si mai putine arata decent.

Un comentariu:

Mihaeladm spunea...

Ai descris perfect femeile prin punctele 2 si 3.
Noroc ca nu citesc prietenele mele feministe, desi ele stiu care-i parerea mea despre femei.
Eu una cred ca prietenia intre femei e atat de rara (sau asa mi se pare mie) si din pricina invidiei speciei noastre. :)
E drept pe de alta parte ca exista si unii barbati atat invidiosi incat par femei. :))