marți, 29 noiembrie 2011

Mail pentru A, B, C, D, E, F ,G ... ZET!!!

Sunt satul de oamenii ce fug de responsabilitati, de oameni ce stiu sa-si asume doar merite nu si atunci cand o dau in bara nu pot sa zica un simplu "iarta-ma".

Multi ar spune ca e vina mea ca prefer sa ma asociez cu astfel de oameni( si dupa cum zice romanul cine se aseamana se aduna ), dar nu-i asa, mi-am demonstrat in nenumarate randuri ca nu-mi place sa ma plafonez, si cand zic stop la ceva asa ramane.

Poate ca a sosit momentul sa o iau din nou de la 0, si sa-mi contruiesc o viata bazata in jurul bunastarii mele, dar as mai fi eu? Cu siguranta nu, pentru ca nu-mi sta in caracter, sambata am avut o disputa cu tata, si-mi spunea ce vrei daca nu pot sa mint, nici macar pentru tine. Asa nu-mi sta in caracter sa lupt doar pentru mine, iar sa ma implic intr-o relatie cu cineva doar de dragul de a avea pentru cine si cu cine sa lupt, mi se pare o mare aberatie.

Sunt satul de compromisuri sociale si de situatii politically correct pe care trebuie tot mai des sa le facem doar de dragul unei vieti normale, bai oameni treziti-va chiar numai conteaza deloc sinceritatea pentru voi? Vreti sa traiti in comunitati fara de pacate si in spatele usilor inchise sa traiti drame peste drame?

Dar ce vorbesc eu aici, suntem niste masochisti.

Niciun comentariu: