miercuri, 16 noiembrie 2011

Bai da voi sunteti chiar prosti?

Observ ca peste tot in oras avem vanzatori dezinformati si incapabili sa fac o adunare simpla fara ajutorul calculatorului.

Ieri mi-am incarcat telefonul si dau sa-mi activez extraoptiunea, cand imi zice credit insuficient, wtf, dau sa vad cat mai am credit mai aveam 3.80 din 5.40, deci  1.60 euro disparuti fara sens, ma duc la tipa si ii arat la care ea ma intreaba daca am luat credit in avans si i-am spus ca nu, si chiar daca luam credit in avans primeam un mesaj de la ei ca mi-au retras banii, tipa imi spune sa incerc la reprezentanta vodafone, intre timp imi dau seama ca-s un cretin si era vorba de faptul ca am internetul activat, da am vrut sa fiu sigur asa ca-i arat telefonul tipului de acolo.

Si incep sa-i explic "Sti eu sunt cam taran de felul meu si ma cam bate tehnologia, imi poti explica si mie de ce mi-a luat 1.60 din credit, si nu nu am luat credit in avans" la care gagiu se uita la telefon ma asteptam sa observe ceva si imi zice, nu va pot ajuta trebuie sa sunati la *222 pentru a va spune pe ce s-a consumat creditul, sun la *222 dar normal am asteptat 10 minute si nu mi-a fost dat nici un operator, si acum sincer mi se pare cam mult 1.60 euro pt 2 minute de net, ma resemnez si ma duc inapoi la gagicuta de unde mi-am incarcat si ii mai cer inca 4 euro, la care tipa ma saluta si ma intreaba daca am rezolvat i-am zis ca nu, cand vad ca tresare un lache cu nu stiu ce oferta de la vodafone, ce statea catelus pe langa tipa in speranta unui numar de telefon, ce-mi spune zi ce problema ai ca te rezolv eu, ii zic pai din 5.40 euro mai am 3.8 euro, la care cretinul imi zice ai luat 2 euro credit in avans, am cascat ochii la el si i-am zis ca n-am cum, la care el ba da ai luat, i-am zis 5.4 -3.8=1.6 nicidecum 2 si ceva cat trebuia sa fie diferanta daca luam 2 euro in avans si i-am adus la cunostiinta faptul ca n-am cartela suficient de veche incat sa-mi dea 2 euro in avans.

Si eu pot spune ca fac o treaba asemanatoare cu a celor de mai sus dar niciodata nu s-a plans vreun client de mine si intotdeauna am stiut sa raspund la intrebarile referitoare la produsele oferite de companie si concurenta, e drept unde n-am stiut m-am folosit de my old friend google. De cand lucrez am dat peste fel si  fel de cretini, dar mereu am avut un limbaj decent fata de ei.

P.S. Numai am aceeasi problema cu chelnerii de cand am redescoperit Riina Caffe unde servirea e impecabila!

2 comentarii:

Anonim spunea...

In afara de faptul ca ai bagat mesaje subliminale la greu in articol, acesta e scris cum trebuie, si imi place ideea. Da, dai de paraziti de-astia peste tot! Habar n-au nici ce retea reprezinta unii...

grigore.daniel spunea...

e amuzant cand ii vezi intr-o zi ca fac reclama la vodafone si apoi peste maxim 1 saptamana iti spun ca de fapt orange-ul e cel mai tare b-)