miercuri, 23 noiembrie 2011

Povestiri de la ia'ma nene II (sau de ce e bine sa ai fular cu echipa favorita)

Ieri am fost destul de sictirit, singura veste buna fiind ca incepand de ieri pot pleca cu o ora mai devreme de la munca. Cum n-am nici un microbuz la ora aia singura solutie era sa ma duc la ia-ma nene.

Cum eram destul de infofolit si cred ca paream dubios timp de vreo 15 minute nu s-a sinchisit nimeni sa opreasca, pana la un Golf rosu cu numar de Dambovita, in masina erau doi tipi destul de tineri, dupa complezentele de rigoare, vazandu-mi fularul pasagerul din dreapta ma intreaba daca tin cu Petrolul, la care eu spun un hotarat DA!, si ma intreaba daca stiu cine e soferul, cum statea cu spatele la mine nu prea-l recunosteam, pana cand se intoarce cu fatza, si spun usor timorat Danut? ( Enescu ).

Timp de vreo 10 minute cat a durat calatoria am discutat despre Petrolul, unde el se scuza pentru prestatia echipei, iar eu incercam sa-i dau de inteles ca am rabdare sa se formeze echipa. Ca o concluzie tipul este civilizat, dezghetat dar ca fotbalist parca as mai vrea putina rautate la el, spre deosebire de cel din dreapta cu arogantele gratuite. Deasemenea daca nu avea fularul la mine probabil mai asteptam inca vreo 20 de minute sa opreasca o masina. :)

Niciun comentariu: