luni, 31 octombrie 2011

Romanii si voluntariatul

Acum ceva timp am participat la actiunea Let's do it, care de altfel m-a dezamagit si recunosc faptul ca am facut o mare greseala cand m-am inscris.

Ei bine desi vineri am avut parte de o noapte scurta, sambata de dimineata la ora 10 eram aproape de centura de est a Ploiestiului si plantam puieti alaturi de echipa MaiMultVerde.

La eveniment au participat o sumedenie de autoritati locale, voluntari din Bucuresti, copii de la gradinite din Ploiesti si membrii ai PDL.

Spre deosebire de Let's do it, organizarea aici a fost excelenta s-a asigurat distractia copiilor prin aducerea unor fete ce au facut figurine din baloane si i-au desenat pe fata pe copii. Din presa locala mi-ar fi placut sa-l fi vazut pe domnul Patraru ce se plange de calitatea aerului din Republica dar nu vine sa planteze si el un copacel langa rafinaria Lukoil.

Pana in ora 12 cei 5000 de puieti de stejar, frasin, paltin si alte specii au fost plantate, singura dezamagire pe care am avut-o a fost ingramadeala de la sandwich-uri, apa plata si sarmale ( evident gratis ).

Niciun comentariu: