miercuri, 26 octombrie 2011

Dependenta sau religie?

Aici vorbesc despre muzica, ca un necunoscator in domeniu, pentru ca nu ascult muzica de la mine putere aproape niciodata, in privinta asta pot spune ca sunt un outlaw al societatii civilizate si nu numai.

Si tocmai pentru ca nu sunt cuprins de fenomen pot sa am o opinie obiectiva. Muzica este o religie pentru foarte multi oameni, iar cei ce o canta sunt mai apreciati ca sfintii, si ca exemplu va dau un exercitiu de gandire de cate ori recitati un vers si de cate ori recitati o rugaciune sau mai stiu ce text din biblie, coran, tora, memoriile lui gandhi, bivolaru and so on, de cate ori va relaxeaza muzica pentru ca va exprima sentimentele oare nu e acelasi lucru cu spovedania?

Oamenii sunt slabi, si eu ca orice om am slabiciunile si dependetele mele, dar nu o sa mi le recunosc niciodata . :)

Niciun comentariu: