vineri, 14 octombrie 2011

Aseara

Am ajuns in jur de ora 21:45 si am dat pe PrahovaTv sa ma uit la emisiunea Atitudine( sau ce mai era din ea ) nu prea am inteles nimic din ea, asa ca am inceput sa "surfez" printre canale si am dat de postul wyl tv unde era emisiunea lui Iulian Maxim ce-i avea drept invitati pe domnul primar si pe domnul Eparu, am cascat ochii si am dat sonorul mai tare dat fiind faptul ca n-am mai vazut o confruntare directa televizata a celor doi.

Din ce am prins din emsiune aroganta cu care s-a prezentat domnul Eparu la emisiune l-a cam costat, domnul Volosevici venind pregatit la emisiune sa raspunda clar problemelor semnalate si uneori exagerate de catre presa locala cu afinitati spre opozitie, i-a dat clasa.

Lasand la o parte prestanta mizerabila de care a dat parte prezentatorul, se balbaia, avea o atitudine umila, chestii ce n-ar trebui sa intre in discutie la un prezentator tv, emisiunea chiar a fost reusita datorita informatiilor clare oferite.

Niciun comentariu: