marți, 27 septembrie 2011

Toamna se numara bobocii

Chiar si cei a 2a oara ca mine, deh daca m-am aglomerat cu restantele aia e, platesc, inclusiv inca o data taxa.

Intors din vacanta am inceput cum nu se putea mai bine, prin munca fizica, weekendul asta am participat la campania Let's Do It alaturi de cei de la Asociatia Arese'el ( cand le-am auzit numele, nu stiu de ce m-a dus gandul la Stargate SG-1 ). Prima impresie a fost buna, in jur de 80-100 de tineri erau stransi in fata la fantana la ora 8:30 dimineata intr-o zi de sambata!! Cum nu cunosteam pe nimeni am stat in banca mea si-i observam pe cei din jur, in special pe cei cu care trebuia sa plec, tipul de era boss p-acolo era de pe alta planeta probabil era pt prima oara cand organiza atatia oameni, saracul se ocupa de fiecare in parte in loc sa cheme liderii grupurilor de care apartin. O faza dura ce s-a intamplat a venit un nene pe la 40-50 de ani care era cam dilau sa se bage in seama cu mine sub pretextul ca vrea o tigara, l-am expediat imediat dupa ce m-a intrebat daca am webcam. Actiunea per general a decurs ok, s-au strans zeci de saci de gunoaie si tot nu s-a terminat zona, dar tot tin sa cred ca aici e vorba de educatie, iar constientizarea o faci obligandu-i pe cei ce arunca gunoaiele sa le stranga in loc sa le dai amenda, nu prin voluntariatul unor oameni cu bun simt.

Lucruri ce nu mi-au placut:
-fiecare grup a fost dus de catre un autobuz( gen actiune de ecologizare, da noxele emise din cauza benzinei/motorinei ) ??
- s-au impartit afise din hartie de calitate superioara( deci nu reciclata ), halal salveaza planeta
- nu am avut la dispozitie bete d-alea cu un cui in varf si trebuia sa ma aplec pt fiecare hartiuta
- desi am fost chemat la 8:30 am plecat in jur de ora 10:00

Lucruri ce mi-au placut:
- oamenii sociabili
- faptul ca cei de la Lukoil au dat voluntarilor cate un pachet cu cate 2 sandvisuri, o sticla cu apa si una de suc

2 comentarii:

Mihaeladm spunea...

De acord cu tot ceea ce spui tu despre actiune.
Eu nu sunt interesata nici pe viitor de asa ceva, consider ca in felul asta nu faci decat sa incurajezi nesimtirea.
De curiozitate insa : pana la ce ora ati stat?

grigore.daniel spunea...

mda, se pare cineva imi tot sparge contul si nu-mi pot da seama cine e, ma rog, am stat pana la ora 2cv de gen