miercuri, 28 septembrie 2011

Dilema de astazi

Cum celebra curvette s-a retras din activitate, numai aveam nici un blog in minte despre o femeie usoara, intotdeauna m-au intrigat femeile de tipul asta, sincer acum nu stiu care-mi sunt barierele legate de relatii sexuale dar ca si in restul ce ma inconjoara, nu stau sa judec, ma doare pe mine undeva ca o tipa si-a tras-o cu 800 inaintea mea si ca vai domne ce i-au facut aia, daca in prezenta tipei am o stare de confort n-am nici o problema sa vorbesc cu ea si poate chiar o aventura la betie, dar vesnica problema e atunci cand ajungi sa tii la o persoana de genul asta ce te faci??
 Eu, unul sigur ma arunc, imi place sa dau o sansa omului chit ca sunt 99% sigur ca ma va dezamagi, cred ca sunt un pic masochist, dar nu va recomand sa faceti asta daca nu ati trecut cel putin printr-o drama asemanatoare celor relatate mai sus. Citind articolul lui Waven  pot spune ca are dreptate sunt anumite norme ale societatii ce trebuie respectate, dar nu pot sa uit ca aceste norme au la origini Biblia.
In concluzie, trecutul e trecut si acolo trebuie sa ramana, nu trebuie sa fie un criteriu esential in alegerea persoanei cu care sa-ti petreci restul vietii, iar al doilea punct fetelor fiti cu capul pe umeri si chiar daca nu aveti sprijin si intelegere din partea parintilor apelati la un psiholog, sigur exista o institutie unde veti putea beneficia de tratamente gratuite.

Niciun comentariu: