joi, 12 ianuarie 2012

Mesaj pentru romani

Observand fiasco-ul de zilele astea cu Raed "Arafatul" si Base "The Boss" am incercat sa-mi dau seama de ce si-ar indeparta Base un vector de imagine foarte important. Zile intregi am creat scenarii peste scenarii multe incredibile pana cand mi-am dat seama care e smecheria cu noua lege a sanatatii si anume decredibilizarea si mai mult a sistemului de sanatate asigurat de catre stat.

De ce ar intreba multi? Tanana.. foarte simplu, pentru ca romanii sa se napusteasca asupra asigurarilor private de sanatate asa cum au facut si cu celalalte tepe numite Caritas sau F.N.I., doar nu credeti ca piata asigurarilor va rezista mult? Remember de ce a inceput criza in cea mai puternica tara din lume? Exact le-a picat piata bancara si cea a asigurarilor.

Va rog din suflet cititi acest mesaj, si trimiteti-l mai departe, sunt satul de atatea manipulari prin media scrisa, tv sau online. Luptati pentru drepturile voastre, hai sa nu lasam ca legea sanatatii sa fie aprobata sub aceasta forma !!

Niciun comentariu: